Sunday, October 31, 2010

jejalan kat korea

hehhehe x suke juga gambar nie...sbb aku xde lagi..huh!!!

nie pon same..aku xde....rijekkkk

heheh tp dpt bergambar dgn aweks korea...i likeee

stiye keduka dgn yanti a.k.a puspa wangi...

signboard pon jadi tempat bergambar...iekin punye cadangan
asyik gmbr diorng jew..bile plak gmbr aku nak ade kan..hehehe

bajet cumel la nie sume posing2 cam ne..tp apsal terlekat sorang boy kat situ..urmmm

cis...x suke gambar nie...(sbb aku xde)

bersama safique di tgh2 bandar Seoul ,Korea

bergambar selepas diner makan bimbim bap

hehheh nasi beriani kat dlm flight..

name awek nie amalina dgn ayu...tp amalina dh berpunyer...yg ayu tu xtaw lah....hahhaha

huhuh dgn stiye keduka....skandel mase sem 1.....lalalla

dia pun nak juga tgkp pix kat sini

ecehhh......bergaya sakan no hampa

ahhaha diorang jeles nie org korea amek gmbr dgn aku

aku yg malas nie tp diorang nak sgt bergambar dgn aku

tgok posing lagi

adoiiii diorang lagi...penat la artis cam nie

huhuhu 5 orang pendekat bujang trang tang..

kat myeong-dong...kalau korang nak taw dong tu jalan

huhuhu bukan selalu aku g korea

huhuhuhu

sebok ja dalam flight nak duk dgn aku...bwekkk

gaya stiye yg nak kentot x lepas

aku dgn abag kodoy

bergamabr dgn artis jalanan... best kat korea nie diorang taw bahasa melayu





peace la pulokkkk

No comments:

Post a Comment