Tuesday, November 16, 2010

selamat hari raya korban atau idul adha

saya penyimpan mohor besar x berapa besar sangat lah ingin memberitahu u all esok 17 haribulan november 2010 bersamaan 10 Zulhijjah 1431 adalah hari raya korban atau idul adha....selamat hari raye korban....

tahun nie best sikit la raye haji sebab tahun nie umah kami nak buat ibadah korban...tp yg x best yer sume keja aku kena buat nie sebab aku dgn adek aku je yg ade kat kampung so yg lain balik lengang kangkung mkn jew...kami yg penat2 kemas rumah..vakum ..isi ketupat parut kelapa,buat ketupat,,,godok ketupat....basuh ayam..tp tahun nie pun best lagi bile aku dpt sembelih burung puyuh..geli gak lah...tp dh masak makn jew...agaggaagga....so skrg aku nak makan dl...ok chow...selamat hari raye haji maaf zahir hingga batin kalau ade salah silap eh...taraaa

No comments:

Post a Comment